دوستش دارم ولی نمیدونه

یه روزی بهش میکم دوستش دارم

دوستش دارم ولی نمیدونه

یه روزی بهش میکم دوستش دارم

تنها بودم تنها تر شدم

سالم

باهاش   چت  کردم

 

دیگه  همه چی تموم  شد  بهش  گفتم

نارهت شد   .

گوفت  منو  از  فکرت  بیرون  کن  

  دیگه  نمی  تونم   ببینمش    شاید   بلد نبودم   حرف  بزنم 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:06 ق.ظ http://rainyweather.blogsky.com

موفق باشی

دیگه امیدی ندارم

چون بهش گفتم وگفت منو از فکرت بی رون کون

خیلی حالم بده

دوست دارم بمیرم .

شاید هم موردم

با ی

ست چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:07 ق.ظ http://blackmagic.blogsky.com

درود.
عشق را خاصیتی است در بازداشتن ما از اهداف زندگی.
تا به کی اسیر؟تا به کی بدون دلیل و با اندیشه دلایل واهی: عشق!!!!
کاش بیشتر زمان بود تا عشق را به تو معرفی می کردم...
در هر حال بگذر از حماقتی که بسیار بسیار آن را هزاران بار به اتمام رسانده اند...
درود.

دیگه امیدی ندارم

چون بهش گفتم وگفت منو از فکرت بی رون کون

خیلی حالم بده

دوست دارم بمیرم .

شاید هم موردم

با ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد